Ние използваме технологията на "бисквитките", за да улесним използването на този сайт.

За реклама 0878959517  

   
   
   

РЗИ - Сливен с препоръки за лятото

Детайли
AddThis Social Bookmark Button

Лято е, започваме да се готвим за море. А сме натрупали доста килограми през зимата и пролетта. Искаме да отслабнем и търсим подходящата диета.

Но диетите за отслабване не трябва да са толкова драстични, защото стават опасни за здравето.

Хранителният режим е въпрос на сложен избор, който зависи от нашата уникална комбинация от гени и различни предразположения. Здравето ни е в пряка зависимост от това с какво се храним и какъв начин на живот водим.

Какво казват специалистите?

  • Идеята, че диетата е нещо временно и за малко, а после ще се върна към безразборното ядене и пиене на какво ли не, е грешна. Здравословният начин на живот предполага цялостна и дълготрайна промяна на нагласи, начин на живот и хранителни навици.
  • Ограничаването на калории често води до лишаване от необходимите за развитие и растеж хранителни елементи, което не рядко има за резултат хронична умора, лошо настроение и намалена издръжливост на стрес – все явления водещи до преяждане.
  • Пазенето на диета не решава въпроса с причината, поради която са качени килограмите. Дали става въпрос за стрес, хранене в движение, лош подбор на продукти, физиологичен или психологичен проблем? Какъвто и да е коренът на проблема, ако той не е изяснен и не е намерено трайно решение, след края на диетата старите навици надделяват, връщайки ни в началото, а даже и по- назад.
  • Поддържането на здравословно тегло е редно да става като резултат от редица фактори (определен хранителен и двигателен режим, добра хигиена на сън и др.), а не на епизодично, драстично и често безразборно ограничаване на приеманите хранителни продукти.
  • Белтъчините определено са важна и задължителна част от здравословния начин на хранене, но не бива да се издигат в култ за сметка на въглехидратите и мазнините. Истински полезният за здравето режим следва да включва всички хранителни групи – плодове, зеленчуци, пълнозърнести и нискомаслени млечни продукти и полезни мазнини. Разнообразна храна, приета в малки количества и на определени интервали от време – това е ключът към здравословния начин на хранене и здравословно тегло .

Ако храната, която консумираме съдържа всички необходими витамини и минерали ще се подобри метаболизма, чрез който ще се извърши детоксикация в нашия организъм и човек ще може да се освободи от на- трупаните токсини по естествен начин.

   
   
   
© КАНАЛ 6
Днес183
Вчера503
Тази седмица183
Този месец8278
Общо1035147

Powered by CoalaWeb